WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Thursday, May 26, 2011

Congratulation

salam buat teman2

hari ni adalah hari yang cukup bermakna bagi aku dan teman2
hari ni rizak sem akhir dah kuar
nampaknya semua berpuas hati dengan keputusan yang diterima
ye la hasil penat dan lelah selam ini telah membuahkan hasil yang memuaskan hati
begitu juga aku...walaupun rizak aku xsebaik sem lepas tapi aku tetap bersyukur kepadaMu ya RABB.... atas segala nikmat yang engkau berikan
seperti yang dijangka rizak aku menurun sedikit daripada sem lepas
Alhamdulillah aku masih tersenyum dengan keputusan itu
walaupun aku cuba bangkin dari kegagalan yang lalu
hanya itu saja yang mampu aku lakukan

aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua sahabat seperjuangan yang telah banyak membantu...especialy Shee Da, Wan Da, Deb, Kai, Tia, Enty and Cak
kalian semua telah banyak menbantu aku selama ni
segala jasa baik dan budi kalian xkan aku lupakan sampai bila2
kejayaan yang kita capai pada hari ini adalah kejayaan kita bersama

dalam kesempatan yang ada ingin aku rakamkan jutaan TAHNIAH kepada kalian semua
kalian semua memag terbaikkkk

bila rizak dah kuar dah tiba masa nak pikir pasal keja lak
ni la yang menjadi masalah sekarang
masing2 dah xsaba nak keja
maklumlah pakat nak manfaatkan segala ilmu yang dipelajari selama ini
dah tiba masanya untuk berbakti kepada agama bangasa dan negara

tidak dilupakan juga aku akan sentiasa mendoakan kalian semua...semoga cepat2 dapat keja

coretan:
As al-Habib

No comments:

Post a Comment