WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Tuesday, May 3, 2011

Perjuangan Harus Di Teruskan

salam buat sahabat sekalian

mungkin hanya ini yang mampu aku coretkan buat sahabat semua

hanyalah sekelumit luahan hati dari insan yang biasa

perasaan sangat tersentuh bila memikirkan hari terakhir disini

gelak dam tawa kamu semua hanya tinggal memori sahaja

perjuangan harus diteruskan

kerana kita punya perjuangan yang berbeza

5hb 5 adalah satu tarikh yang sangat bermakna bagi aku

pas ni xleh dah nak makan makanan yang aku suka kat sini

nasi ayam madu, ikan sumbat di kedai moknah hanya tingal kenangan

putu bambo, kuih boom, lasa penang, sup Killer sudah tiada lagi

selamat tinggal pasar malam depan dan belakang

balik umah kejap mesti akan terus teringan kawan2 kat sini

mungkin aku perlukan sedikit masa untuk membisakan diri di rumah tanpa kehadiran teman2

ape aku nk buat nanti balik umah ni ek???

xpayh pikir lagi la sebab ada 1 paper lagi hari kamis ni. huhuh

kawan2 yang sangat baik kat sini menyebabkan aku rasa sangat sayang nk tinggalkan tempat ni




TERENGGANU DARUL IMAN...dalam memory

UniSZA tetap deHearty

No comments:

Post a Comment