WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Tuesday, May 17, 2011

Merantau

salam

tgk ko tajuk tu mace g merantau jauh jo...
padahal dok pom
aku merantu dekat2 jo
membawa diri...haha

aku merantau mencari line bb
walaupun xlaju sangat pom, tapi buleh la skadar nk buka fesbuk ngn update blog
marim seharian jalan2 jak pagi sapa petang

pagi tu antar sepupu daftar masuk tahfiz al-Quran kat kota bharu
pas habis taklimat..g jalan2 umah warih...
pas tu g umh mok daro

sampai petang baru balik smula umah kakak aku
letih yang amat

malam buka fesbuk...puanya lah banyak giler jemputan kawen
dalam cuti ni ramai gak saim2 hk nk kawen
jenuh la aku makan gulai dalam cuti ni

  • ada hak jemput ngn kad kat umah
  • ada hak pos kad kawen
  • ada hak jemput anta msj
  • ada hak jemput pesan2 ke kawan
  • ada hak tag kad kawan kat fesbuk

macam2 cara ada nk jemput kawen...dunia dah maju
pilih la mana satu hak kenan dihati

tapi rasanya kalo jemput g kat umh bagi kad lagi ikhlas kot...kompem aku g..huhu
kalu saim hk duk jauh2 tu mugkin aku dok g do kot
sebb jauh sangat payah nk g
kalu saim hk dekat2 tu aku g la



kepada saim2 hak nk kawen dalam cuti ni aku doakan

SEMOGA BERKEKALAN HINGGA AKHIR HAYAT

No comments:

Post a Comment