WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, May 1, 2011

Usah Ditangisi Sebuah Perpisahan

salam buat sahabat seperjuangan

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan
sememangnya itu adalah lumrah hidup
jika kita tidak merelakan perpisahan.....tiada gunalah terjadinya pertemuan itu...
HILANG DIMATA TAPI DEKAT DIHAT
semoga kita berjumapa lagi dilain masa dan ketika


selama 3 tahun berada di bumi UniSZA ni
perlbagai suka dan duka diharungi bersama
sama-sama menuntut ilmu di sini
pegi kelas bersama
makan bersama
tido bersama
berbual-bual kongsi cerita bersama
ketawa bersama

bermulanya 5hb 5 ni..semua kan mula membawa haluan masing-masing
aku mengharapkan korang tak akan melupakan segala kenangan pahit manis suka dan duka kita bersama...
aku akan tetep merindui semua kenangan ini...
akan aku abadikan di dalam coretan hidupku...

kepada kawan yang akan aku sentiasa rindui...

TIA...
segala gelak dan tawa mu akan sentiasa terpahat dihatiku...terima kasih kerana telah menceriakan hidupku.... you will always be in my dreams..hehehe
I WILL ALWAYS MISS U

CAK...
watak mu sangat berbeza sejak kita mula saling mengenali
semoga bahagia bersama pendamping hidup mu

ENTI...
ana akan sentiasa mengenang segala kebaikan yang telah enti berikan kepada ana

SHEE DA...
akan aku rindui kamu selamanya, bila xkenal maka xcinta
rupanya kamu menjadi teman terbaikku
segala telatah mu akan aku ingt selalu
semoga tercapai segala impian
WEDDING OF THE YEAR

WANDA...
antara sahabat yang agak pendiam..
aku mendoakan...
semoga suatu hari nanti kamu akan menjadi seorang ahli sufi
ingat daku dalam doamu...

DEB...
mungkin antara sahabat aku yang agak penyabar
aku doakan semoga berbahagia bersama insan yang dicintai
mungkin juga sebagai wakil kami untuk sambung MASTER..
semoga berjaya deb... mengapai segala impianmu
terima kasih kerna banyak membantu aku selama ini

KAI...
setahun bersamu..aku mula menerima erti hidup bersama rumet
mungkin aku bukan rumetmu yang terbaik
tapi hanya itu yang aku mampukan untuk jadi rumetmu yang terbaik
semoga kamu sentiasa menjadi rumetku selamnya..
kerna aku mengenali mu.... aku juga mengenali teman terbaikmu
mungkin juga kalo kamu tidak menjadi rumet ku
aku tak akan mengenali deb, wanda & she
mungkin juga ini adalah takdir sebuah persahabatan

MOK KAK...
dikala saat kali pertama aku datang ke sini tanpa teman
kamu telah menjadi teman pertamaku dulu kini dan selamanya...
aku memohon seribu kemaafan...kerna banyak menyakitkan hati mu
percayalah itu hanyalah gurauan sahaja..
kita pasti akan bertemu lagi selepas ini
akan aku aturkan satu REUNION untuk GENG QLATE

buat semua sahabat bukan senang untuk aku mencoretkan sebuah coretan ini
aku perlu tabahkan hati..walaupun seketika aku perlu berhenti menahan sebak dihati
biarlah linangan air mata menjadi saksi sebuah kerinduan aku buat kalian semua..

tidak lupa juga kepada semua sahabat seperjuangan usuluddin 20011
semoga kalian semua mencapai segala impian yang dihajati


I LUVE YOU ALL SO MUCH

nukilan, sang perindu..
YAMAS HABIB

No comments:

Post a Comment