WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Wednesday, May 25, 2011

Leteran Aku

salam buat teman2...


lama rasa xupdate blog ni
sekali lagi aku duk umah akk aku...hehhe
tapi mai kejap je..2 3 hari je duk sini

mgu ni stat cuti sek dah
kalo cuti sek aku la paling happy..hehehe
nanti aku ada la saim nk kongsi cerita..
terlalu banyak cerita yang ingin aku kongsi bersama...
aku akan setia menanti kepulangan mu..my belove sis

sepanjang mingu ni aku sibuk raik kertas peksa budak
abang aku punya pasal la..
tahu ajar je...aku lak jadi mangsa kena raik kertas peksa
dah la banyak giler..9 kelas suma
ada la dalam 200 orang lebih...pening jugak aku
macam2 ragam aku tgk budak2 tu jawab

kesimpulan aku boleh buat sepanjang raik kertas peksa tu
pelajar bijak ada sikit je....paling lemah pun ada sikit je
paling banyak adalah pertengahan
begitulah jugak hidup kita sentiasa berada di pertengahan..:-)

sekarang ni ada 3 kelas lagi xsiap raik..
aku da banyak korbankan masa nak siapkan keja tu...
harap dapat la upah yang setimpal....hahaha

dalam kesibukan raik kertas peksa tu
aku luangkan jugak masa untuk menjahit baju kurung
lama bena dah aku xjahit baju
entah jadi entah tidak..tapi aku cuba la..hehe

bila dok umah ..kadang2 tu teringat jugak pada teman2 masa belajar
aku harap mereka pun begitu juga..
i miss u a l0t....

No comments:

Post a Comment