WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Thursday, May 5, 2011

suka dalam duka



salam buat teman

Hari yang di tunggu telah pun tiba

rasa supo xcayo jah habis do final

pani mesti la pakat duk pikir nak cari kijo lako

aku ni xtahu la nk kijo gapo...

tanam angur la dulu kot

hehehe

kesempatan yang ada aku nk ucapkan selamat balik kampung kepada semua sahabat seperjuangn usuluddin

mintak maaf atas segala salah dan khilaf aku selama ini

rasa sangat terharu tengok saim2 pakat angkat barang aku tadi

terima kasih banyak-banyak

semoga kita berjumpa lagi...



pada awal nya tadi rasa sebak sangat bila tengok saim balik kampung

hanya air mata menjadi saksi perpisahan aku ngan saim2 tadi

aku cuba mencari kekuatan mengagahkan hati agar tidak mengalirkan air mata

ternyata aku paling sebok tengok kawan yang pergi meninggalkan aku

berbanding aku yang pergi meninggalkan mereka

bukan la bermaksud aku pentingkan diri sendiri

tapi itu lah aku... tidak sanggup ditinggalkan

kerna aku hanya insan yang lemah

bila balik rumah rasa hepi sangat

xpayah nk pikir pasal test, kuiz, asigment, tesis, prezen, dan macam2 lagi

tapi kesenagan itu hanya sementara sahaja

kerana masih terlalu jauh lagi perjalanan hidup aku


SELAMAT MAJU JAYA

No comments:

Post a Comment