WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, July 24, 2011

Cepatnya Masa Berlalu



bismillah dan salam

alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana dengan limpah dan izin nya masih lagi kita dapat menikmati udara yang nyaman anugerah dari ilahi

sedar xsedar minggu ni minggu terakhir dah aku mengajar di Zunnur ni
lebih kurang 7 minggu aku mengajar di sini. begitu cepat rasanya masa berlalu
rasa macam baru semalam aku di sini

kelas bimbingan al-Quran ZUNNUR akan mula bercuti pada 28 julai 2011 dan akan dibuka semula pada 4 september 2011...
sepanjang bulan Ramadhan kelas bimbingan al-Quran ini akan bercuti selama sebulan
mungkin inilah juga sebaik-baik kesempatan yang aku ada untuk menikmati keindahan bulan Ramadhan dikampung halaman aku sendiri.
setelah 3 tahun aku meraikan bulan yang berkat itu di perantauan..
jarang sekali untuk aku berpuasa dirumah bersama ahli keluarga yang lain
semoga Ramadhan kali ini penuh bermakna bagi aku.

EnsyaAllah mungkin aku akan menyambung semula khidmat aku di sini sebagai tenaga pengajar di Zunnur selepas hari raya Eidulfitri nanti...
rasa sayang jugak nak tinggalkan tempat ini..banyak meninggalkan kenangan dan pengalaman yang berharga..


No comments:

Post a Comment