WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Monday, July 4, 2011

Sahabat yang Di Khianati

salam buat semua teman seperjuangan


sape yang tengok drama bersiri ANNISSA?
sebelum ni aku pom xtgk gop cita tu sebab main lewat sangat kol 10.30 malam
biasanya kol10 aku tido dah sebab xdak kijo nk buat

semuanya suda berubah sejak aku keja kat Zunnur Machang
ye lah mengajar pom kol 9.30 baru habis
balik2 mengajar duk bual2 dulu kol 12 lebih baru tido
jadi aku ada kesempatan la nk tgk cita ni..best jugak la

ape yang menarik minat aku pasal cita ni, sebab berkaitan dengan persahabatan
aku sensetif benar kalo cita berkaitan dengan sahabat.
sama lah jugak macam aku minat cita 3 idiot
sape xtgk lagi 3 idiot silalah tgk..sedih bangat..sob..sob..sob
semuanya cita sal sahabat...suka sangat...hehe

sinopsis ringkas cita ni la kan
cita pasal 4sahabat kawan baik dari kolej lagi sama2 bukak syarikat fesyen
dilakonkan oleh anna, balkis, sara dan shila


masing2 diberi tugas masing2...pada asalnya semua saling mempercayai antara satu sama lain
kalo dah kawan tu sape yang xpercaya...
akhir nya kepercayaan itu mula dikhianati

antara 4 orang tu anna je dah kawen ..3 orang xkawen lagi.
balkis mungkhianati anna dengan merampas suami anna dalam diam2
suami anna curang sebab anna xblh mengandung.
manakala shila pula seorang mata duitan dia telah mengkhianati anna dengan menyelewangkan duit syarikat sebanyak 7 juta
sara pula telah dituduh meramapas suami anna..sedangkan sara telah meletakkan jawatan dari syarikat sebab menghidap penyakit barah.
dia xnak kawan dia susah hati kalo tahu dia ada sakit barah
anna sangat menyanyangi kawan2nya hingga xsedar kawan2nya sudah belot kpdanya
macam2 konflik dah berlaku
tu jelah serba sedikit sinopsis cita tu
kalo nak tahu lebih lanjut lagi psal cita ni...silalah tgk setiap selasa hingga kamis kol10.30 malam di tv3

kalo aku tanya korang la kan antara pengkhianatan merampas suami dan wang ringgit mana lagi sakit hati..??
kalo duit tu bukan sikit sampai 7 juta...banyak tu
setiap orang punya pendapat masing2 la kan

kalo semua tu kena kat aku xtahu la nak kata
mintak lah dijauhkan...
bagaimana anna mempercayai kawannya begitulah juga aku menghargai semua teman2 yang pernah aku kenali
betapa skitnya hati bila dikhianati oleh kawan sendiri

SAHABAT DIRIMU SUKAR DICARI GANTI

No comments:

Post a Comment