WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Monday, July 25, 2011

kerinduan sama teman


5 Mei 2011 itulah tarikh terakhir aku bersama dengan kawan2 di UniSZA
lebih kurang 2 bulan lebih dah aku meninggalkan UniSZA
kerinduan pada kawan2 seperjuangan semakin hari semakin rindu
aku hanya mampu melepaskan kerinduan kepada kawan melalui chat di FB dan mesej je

apa boleh buat jarak memisahkan kami
aku harap persahabatan ini tidak terputus ditengah jalan saja
sepanjang 2 bulan lebih ni..masing2 sudah mencari kerja sambilan mengikut minat masing2

shee da aku teramat rindu kepada mu....bilakah masa bila boleh bertemu??
aku dengar kamu sudah berjinak2 dalam bisnes. semoga tidak terhenti ditengah jalan saja
teruskan usaha mu hingga berjaya...caiyoook

Wanda... jika Allah telah menetapkan rezekimu di MAIDAM itu lah rezekimu...syukur Alhamdulillah... kamu kerjalah baik2.. jangan sia-siakan peluang yang ada
timbalah segala pengalaman di situ sebaik yang mungkin.

Deb... dengarnya kamu sudah menjadi seorang guru
mungkin job tu sangat sesuai dengan kamu..hehe
bukan senang nak melayani kerenah budak2...
aku harap kamu banyak2 bersabar dengan kerenah anak muridmu..:-)

kai...my lovely xrumet... walaupun jarang kita chat... tapi sedikit sebanyak aku tahu jugak perkembangan kamu sekarang...
khabarnya sudah menjadi tenaga pengajar di tadika...
kira tugas mencabar jugak tu...hehhe
kira ok la tu... mendidik kanak2 diperingkat awal...bukan senang tu..huhu

tiya... begitu banyak memori antara kita berdua
semakin hari semakin aku rindu sama kamu.... sekali sekala je dapat chat ngn kamu.
mungkin sibuk sangat menjaga kedai pakcik ko...
apa sahaja keja yang kita buat janji kita happy...
p/s: tia jangan pernah lupakan kita tau... i miss u

cak... sibuk sangat ke ko sekarang?
payah sekali nk tgk on9 fb..
kalo xsilap ko pon dah keja jadi cikgu...alhamdulillah
pasni jangan la demam lagi ek...biasa la tu first time mengajar
kuatkan mental dan fizikal ek..:-)

enty... rasanya kamu masih lagi sentiasa sibuk seperti dulu
tidak pernah membiarkan masa berlalu begitu sahaja...
Akk bangga dengan kamu enty... teruskanlah berdakwah menegakkan Syiar Islam
semoga segala usaha yang kamu lakukan tidak sia-sia
MEMBANGUN BERSAMA ISLAM...

itulah serba sedikit perkembangan yang aku tahu pasal kawan2 yang aku
mungkin sedikit sebanyak boleh mengubat rindu aku kepada mereka..
aku doakan kalian semua sukses dalam hidup


No comments:

Post a Comment