WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Tuesday, July 19, 2011

Kerenah Anak Muridku

bismillah dan salam

petang tadi aku asyik je mekap blog aku..
ni lah hasilnya...xla comey mana pun..tu je yang mampu aku buat
bukan pakar IT sangat pun...tapi sedap mata memandang...hehe

ok la berbalik pada cita anak murid aku
hmmm...macam2 hal yang membuatkan aku xkering gusi dan skit tekak..hua..hua...hua
nama lagi ajar budak2 kan..macam2 kerenah ada
aku banyak berhijrah..kejap ngajar kelas bawah kejap mengajar kelas atas
so lagi ramai la aku boleh tengok lagak budak2
ada yang manja suka merajuk...xde masa aku nak pujuk...lantak la nk merajuk pun...jahatnya..haha
ada yang lak suka mengadu..adus xterlayan aku

semalam ada budak popmuan menagis sbb gaduh ngan budak laki
aku buat bodoh je..sape soh main kat luar kelas...kan dah kena
antara pelajar yang paling aku suka tengok
kalo kels malam suka sgt tgk hazim, yusrina, aidil...very sporting
aidil dah khatam Quran pada malam nisfu Syaban...alhamdulillah
yusrina lak lancar sangat baca Quran...xlama lagi khatam la
hazim lak baru je umur 6 tahun baca Quran pun dah lancar....bangga tol la..:-)


kelas sesi petang lak aku xterlayan kerenah kamalia, atrisya, marisa, balQis dan ramai lagi yang sgt cooool lah...hehe
kamalia antara budak yang sangat rajin mengaji..
kalo budak lain dok main2 dia lak tekun baca quran..baru 6 tahun dan baca Quran besar
Atrisya lak..manja sangat..nak marah pun rasa xtergamak..

sebenarnya aku sayang suma anak muridku
kalo aku marah tu tandanya aku sayang la tu...hehe

i love ZUNNUR ENTERPRISE


No comments:

Post a Comment