WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Wednesday, June 29, 2011

Minggu Suka dan Duka

salam buat teman2

minggu ni masuk minggu ke3 aku mengajar di Zunnur Machang
macam2 pengalaman telah aku peroleh sepanjang 3 minggu ni
minggu pertama kira sangat ok
sebab baru je nak biasakan diri ngn budak2
minggu ke2 kira ok lagi..aku masih boley handle perangai budak2
alhamdulillah jugak sebab selama aku mengajar ni ada pelajar khatam Quran ngan aku
wah rasa bangga sangat...

minggu ke3 ni aku dah mula rasa sakit jiwa ngn budak2 ni
makin aku larang makin la menjadi2 perangainya
setakat aku boley sabar tu aku sabar je
hari ni kira sabar tahap maksimum dah
habis suara dah nk menjerit
laki pompuan sama je..xdengar kata
geram je aku nk rotan...hmmm :-( tapi apa boley buat aku sabar je lah



esok hari kamis rasa xsabar dah nak balik umah
minggu leps xbalik umah pom sebab g berkelah kat pantai telong
2 minggu ah xblik umah..rindu ase..hehhe

esok jugak kira hari paling bermakna dalam 3 minggu ni
hahah esok da dapat gaji...yihaaaa
xsabar rasa nk g enjoyyy
lagi bermakna dapat duit hasil usaha sendiri
sebelum ni harapkan duit orang bagi je

stakat ni aku masih lagi mengintai2 peluang keja yang lain
xkan la aku nak keja sini selama2nya
nk jugak cari pendapatan lebih sikit
harap pas ni dapat la job OK sikit
nukilan,
yamas habib

No comments:

Post a Comment