WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Wednesday, June 15, 2011

Layan Cita NORA ELENA


salam buat teman

rasa lama bena dah xlayan cita nayu dalam tv
kalo gak jare hok sedak tengok citer lerni
hak banyak gak cito hatu...hak aku paling beci kali
bukan takot hantu...cuma takot nginga tengah malam...hahahha
sebelum ni mana leh tengok tv sebab duk kampus
lagi pun xdak masa nak layan tv nih xhabis pah sokmo

memandangkan bercuti kat umah hari tu xde keja nak buat
aku tanya akak aku cito gapo hak sedak loni...dia kabo tera la tengok cito nora elena kol7 malam
mula2 tu pkir panjang gop nak tengak cita tu sebab waktu maghrib
umah aku jarang tengok tv time maghrib2 ni...banyak setan
tapi aku tetap tengok jugak...
kewajipan solat tetap xterabai...on time punya..hehe

sekarang ni lak aku mengajar kat machang
shif mengajar lak kol 7.45 malam...masalah tol la
punya la minat nak tengok jugak cita tu aku masuk kelas lambat sikit tunggu smapai habis cita dulu...hahaha
bukan curi tulang...heheh. :-) budak2 pun bukan datang on time pun. kol8 lebih baru datang.

ape yang aku suka sal cita ni pun xtahu la
hero smart kot....tapi awek tu seksi sangat la..hehe

hero ngan heroin tu penting gak
tapi lagi penting jalan cita nya tu..msti best
cita ni adaptasi novel kasih yang suci...


sape2 yang xtengok cita ni memg rugi la...best giler
esok episod last dah....xsaba ase nak tengok esok..huhu

~selamat menonton~

No comments:

Post a Comment