WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, June 26, 2011

Family Day MPKB-BRI

salam semua

semalam aku join family day MPKB-BRI kat pantai telong kandis kat bachok
sapo hak xajim g lagi pantai tu buleh la tera g
ombak xkuat sangat kalu nk bawak budak2 g mandi pantai buleh la
ada banyak pondok2 kecik..
kalu nk g kekloh rama2 pom sedak jugak
pantai yang sangat mendamaikan..huhuhu


aku leh join family day tu sebab abang ipar aku keja MPKB
alang2 dia ajak aku on je..hehehe
aku betolak dari umah ko 7.30pagi lagi untuk sesi pendaftaran
g sana banyak gak la acara sukaneka hak lucu2 belako
pakcik macik adik2 suma sporting...hehe

kebetulan sukaneka tu ada untuk acara remaja permpuan belum kawen..haha
aku masuk acara mengail botol..
mula2 tengok orang main napok payah jugak
tapi kalo guna tektik hak betul xpayah mana pun
macam xcaya aku boleh no 3...yihaaa dapat hamper..huhuhu
banyak2 main sukaneka sebelum ni jarang benar aku boley menang
excited gler dapat hamper semalam

anak sedara aku lak main rebut kerusi kanak2 permpuan
xseko jugak boley no2..ada la jugak rezeki boley hamper
cayalah....

acara bagi hadiah ko 5 petang..
ape pun memang best giler la..
kol5.30 terus balik machang sebab semalam kena mengajar
letih tapi happy


No comments:

Post a Comment