WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, June 12, 2011

kembali ke ZUNNUR


selawat dan salam

setelah aku menganggur lebih kurang sebulan lebih kini aku dapat tawaran mengajar di Qiraati Zunnur machang.

sebelum aku masuk univesty dulu aku dah mengajar di sini 3bulan..sambil2 tunggu keputusan STPM.
selepas 3 tahun aku sambung belajar kini aku kembali semula mengajar di ZUNNUR. tu pun atas tawaran kawan aku yang mengajar di sini...terima kasih kerana masih memberi aku peluang.
walaupun 3tahun aku tinggalkan tempat ini xbanyak pun yang berubah masih lagi seperti dulu..

daripada aku mengangur kat umah baik jugak aku keja..sekurang2nya x la boring sangat
ada jugak keja yang berfaedah aku boley buat...soal gaji tu lain kira lah..walaupun xseberapa tapi cukup la buat aku belanja makan, topup..xpayah dah aku nk mintak duit ngn mak ngan akak aku...sikit pun dah cukup bermakna...

bila dah habis belajar ni kena la pulak idup berdikari
pas ni kalo ada rezeki mukin aku akan teruskan minat tuk jadi cikgu...
sebelum jadi cikgu betul tu, aku carik la pengalaman dulu..
bak kata orang pengalaman tu xkan boley di beli....kena cari sendiri

kelas pertama aku semalam xramai sangat yang datang sebab suma nak tgk bola piala FA
tapi xpe la....kelas berjalan seperti biasa.
petang ni lak xramai mana jugak yang datang sbb masih lagi bercuti piala FA

aku cuba jadi cikgu yang penuh berdisplin

...EnsyaAllah..

1 comment:

  1. buleh saya tahu, sekarang qiraati zunnur masih ada di machang ?

    ReplyDelete