WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, March 27, 2011

Aku Sayang Padamu..

hari ini aku rasa bagaikan menangis tidak berlagu...aku terpaksa akur dan redha atas pemergian mu..aku pasrah dengan segala ketentuan Qada' dan Qadar..
setelah 3 tahun kita bersama...akhirnya kita berpisah jua...akan aku abadikan segala kenangan kita bersama...segala jasa yang engkau curahkan pada ku akan aku sematkan di dalam lipatan sejarah hidupku...aku tidak akan pernah melupakan jasamu padaku..walau ape pun aku akan tetep mencari pengganti mu sebagai teman hidupku...kerana aku tidak boleh hidup tanpamu



sangat sedih bila laptop kesayanganku rosak..sebak rasa hati..
kalo xde aral melintang akan aku gantikan dengan LCD yang baru...



kepada insan yang prihatin..hulurkan tangan ringankan beban..

luahan rasa,
As Fab

2 comments: