WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Friday, March 25, 2011

selamat malam dunia


memandangkan jam pom pukol 11.30 dah jadi sesuai la aku post benda ni..
selamat malam dunia itulah kata-kata seseorang yang menarik minat aku untuk membuat blog sendiri..kononnya awal penubuhan blog ni nk sebar motivasi diri untuk semua..tapi rasanya masih dop terpesong lagi..hehe..jika ada kesempatan ingin aku updte blog ni tiap2 hari..aku xjanji sebab loni sibuk byk kijoen hak nk buat..jika ada kelapangn ensaAllah aku akan update ape je yg patut kat blog ni. diharap ianya dapat dikongsi dengan semua sahabat.
kpd penyuntik semangat aku untuk buat blog ni, hanya aku mampu hadiahkan AL-FATIHAH buat mu disana..semoga sentiasa mendapat perlindungan dan rahmat daripada Allah...terima kasih atas segala tunjuk ajar yang telah diberikan..

No comments:

Post a Comment