WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Tuesday, March 29, 2011

reaksi bila kelas batal



Hujan turun jak marim lagi xbeti-beti...kampus aku lok baru duk wak lokang xtahu bilo nak siak..jak tahun lepas lagi duk buat..kalu ujan sikit gak caro ko banjir kilat..blok aku ni kira OK lagi kalu jiran blok aku ...
FUHHHH berat mata memandang berat lagi baru memikul...
pantang ujan sikit mula la banjir lalu..pah nak wak gano? bencana alam..kira ok lagi daripada tsunami di Jepong..nauzubillah

*******

Khabar gembira dipagi Hari apabila ada pengumuman HARI INI KELAS BATAL!!!!!!!!!...sumo pakat suko termasuklah aku..nak katanya bukanlah malas sangat nak g kelas..tapi sek el nk ngarung air nk g kels..air lak skat betis dah...air bnjir lok bukan la besih sangat..K.O.T.O..
petang ni ada kels lagi..tapi suma pakat mengharapka kels petang ni pom batal jugak...begitu juga aku..hehhe
sedak gapo gak kels batal nih..duk bilik pom xdok kijo jugak.. koya rajin teh hak..hak hak
kesian pulak aku tengok budak2 ni hak g kels ngarung air..tapi xpo la kira jihad la tuh..nasib dia la lect dia xse batal kelas..huhu
tapi pani kena ngarung air jugak sebab nak g cafe..hahah alah ko makan sangup ngarung air..kalu soh g kels xemboh lak...jangan lupo pani beli nasik banyok lalu kali ngan makan malam..xpayh nak turun banyak kali dah..laponyaaaa...

P/S: tidak dilupa kpd saim2 hak xsiap tesis lagi tuh, sila lah amik kesempatan kelas batal ni untuk wak tesis..edit la mana2 hak xsiap lagi tu..GUD LUCK


coretan,
yamas habib

No comments:

Post a Comment