WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Friday, March 25, 2011

kisah aku update blog

salam untuk semua...

alkisah aku update blog hari ini...ia bermula apabila kawan aku dayah datang ke bilik aku untuk isi jpt..xthu la gano dia blh oyat suh baca blog kawan dia..aku pom ape lagi tera la baca...aku memg hak suka baca blog dah..
aku lak suka cara pengisian blog kawan dia tu bermula dari itu aku mula semangat nk update blog aku. benanya aku ada blog tahun lepas lagi tapi xupdate pom..ada sebab bakpo aku xupdate tu, maklumlah tenet cak kodi. loni aku guna bb doh tapi tak la laju sangat tapi gak tahan sikit la pado ngan wireles uniza tu.
bermula petang takdi aku kononnya aku nk la update blog aku ni..nk tukar desingn v comel sikit la..tapi xreti sangat pom nak wak.aku tera wak jugak la. emmm jadi la jugak lepas pado aku ptus aso dah nak wak, sebab aku saba jadi la jugak.aku bejaya tukar background ngn tulisan kat blog aku.aku lak xpanda mana nak pilih tulisan hak comel nih..tapi ada tulisan hak aku paling xsuka (tulisan algerian) xthu la bakpo ya aku xsuko sgt tlisan tu..jadi awal2 lagi la aku xpilih tulisan tu,,hehe..halangan petama masa nk update blog takdi letrik blackout tibo2..sakit ati jugak tapi xpo lah nk wak gano dah dia nk jetak sangat...aku pom terus tutup latop aku ni..
malamnya pula aku g makan bilik kawan aku deb..aku makan megi je mlm ni sbb xde org nk g beli makanan..sebok beta..=(...pah makan tu mcm2 la topik hak fok ni bua..tapi ada jugak topik hak aku xsuko bua hak..hak....pah habis je bual tu pakat buka la lptop aku lak oyt la la ko dyah aku suja baca blog kawan dia tu..ape lagi deb n she pom tunjukka blog hak paling top skali blog zackzukhairi..dia duk promote la blog tu kaku..aku baca la meta..tgk tu sedak jugak la..aku pom terus kelik bilik buka lptop nk update blog aku jgak...nasib malang sekali lagi menimpa..letrik blackout pulok doh..sakit ati molek la..tapi xpo aku tetap bersabar...SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAM...maka bermula lah aku stat update blog aku ni..harapnya aku ni xla hangat hangit taik ayam..kpd shabtku she, deb, kai, wanda, adik2 ku tia, cak, anti selalu2 la korang baca blog ni...moga suatu hari nanti blog ini menjadi penghubung antara kita semua....

nukilan,
yamas habib..

2 comments:

  1. terharu kitorg..sebok..neleh air mata sapa atas laptop c takdi..huhu...tp xpe..kitorg akn ttp stay update ngn blog mu...hehehe.nnt mu plop sebok trharu sgt kang..haha

    ReplyDelete
  2. sungguh bertuah aku punya sahabat seperti ini
    aku akan terus menghargainya
    thanks 4 everythings

    ReplyDelete