WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, March 27, 2011

Asyik Bangun Lambat Jerk...

hari ni aku bangun lewat lagi...bergegas untuk ke kelas, gamok ke aku sorang je hak lewat, rupanya ada rama lagi hak lewat pado aku..hmmm sangat xbagus, adik aku telah meninglkan aku sebab lambat sangat...padan muka!! tapi nasib baik la ustaz lambat masuk kels, kira aku sampai kels sebelum ustaz masuk kelas..kira ok la tu..hehe..tapi jangan duk amal sokmo tebiak ni!!! lagi2 kalo time kels falsafah jenuh nk menjawabnya...hahaha
aktiviti dalam kelas hari ni paling tidak aku jangka ustaz suruh buat ringkasan kitab tasawuf lama dalam tulisan jawi zaman batu..adus letih aku nk mengejanya..nasib baik ada saim2 blh jugak tolong aku eja teks tu...aku memg dah xpanda mana baca jawi, kalo baca arab lintang pukang jugak...ape la benda hak aku panda ni???? suma xreti..!!!
akhirnya aku bejaya jugak siapkan ringkasan arab tu..walaupun xpanje mana aku wak.. nama lagi ringkasan kan?? xleh wak panjang2..alasan je tu padahal xreti...hehe
kelas habis awal setengah jam hari ni..perut pom duk dikir barat dah..bising la..apa lagi aku pegi la menjamu selera kat jentayu...ape menu hari ni ekk??? hmm xlain xbukan MEE KARI. sedapnyaaaa...



selamat menjamu selera... OOOpppsss!!!! jagan lupa masuk kels falsafah awal sikit nanti xpasal2 aku kena tulis ANA MUTA'AKHIRAH 1000kali serik aku..cukuplah sekali je aku kena denda...

nukilan,
yamas habib..

2 comments: