WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, March 27, 2011

Cerita di Bilik E 3/2-5

Malam ni barulah aku betul-betul mengenali seorang sahabat yang sangat tidak suka membaca...kononnya malam ni dia tido bilik aku sebab rumet dia balik kapong jugak..kira sedang molek la aku pom xdok rumet jugok...ada jugak teman aku tido malam ni xdok la sunyi sangat..bila dia buat tesis kat bilik aku, aku pom mula rasa jelus tengok dia buat tesis jugak. aku pom tera search buku rujukan tesis aku kat internt..jumpa banyak jugak la..tapi terpaksa salin je rujukan hak aku nak tu..sebab xreti nk save buku tu gano..tapi xpe ia menambahkan lagi minat aku untuk menulis...aku salin satu demi satu rujukan yang aku nak tu...bila lihat lak kawan aku kat tepi ni dia kata sakit belakang dah nak buat tesis, aku soh dah dia terus buat tapi dia se buat dah..rupanya dia malas nak salin buku rujukan hak dia jupo dalam internet tu...dia tutup laptop dan teros tidow...semoga dapat tido dengan nyenyak ye....buku yang dia jumpa tu sangat sesuai dah ngan tajuk dia tu...p/s: pas ni jangan lupa search balik buku ni kat internet yer!!!






selamat malam semua...

khas buat,
shee da

No comments:

Post a Comment