WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Saturday, March 26, 2011

Tesis Oh TesiS


memandangkan skgr ni sem akhir dah, suma pakat duk sibuk wak tesis lako. ada lebih kure 3 mgu lagi masa nak siap tesis. hak mana xsiap tesis lagi tu, harapnya jage duk putus aso lah. teruskan usaha anda untuk siap tesis...aku sediri pom xsiap 100% lagi tapi aku anta doh la bab 1 sapa bab 5 tu. ustaz xsiap semak lagi bab 3,4,5..pani jenuh ah aku nak edit balik tesis tu..satu peristiwa yang xkan aku lupa buat tesis ni bila aku xsemak molek ejaan masa anta bab 1 dan 2 ari tu..banyak jugak salah ejaan. paling memalukan bila aku nak eja KETIKA jadi eja KETIAK..malunya tidak tertahan bila ustaz tegur ejaan aku banyak salah. untuk hantar bab yang seterusnya aku tera semak sepuah hati aku takot ada kesalahan yg boleh memalukan diri aku..hahaha.
aku tera buat tesis ni sedaya upaya. aku sgt arat tesis ni dapat A, aku bayk sanagt dah korban masa nk buat benda tu..hmmm kadang2 tu mengeluh jugak dari pagi sampai petang asyik duk taip tesis je..tajuk tesis aku nk kata senag xla senag pom..payah jugak la walaupun ada kitab terjemah bahasa indon..pening aku nk tejemah balik bahasa indon tu..kadang2 blh jadi mek indon aku..hahhaa
disaat orang lain sibuk buat tesis aku lak xtahu nk wak gapo..kalo ada kawan2 nk soh aku tolong wak tesis dia pom boleh jugak aku ofer diri ni..tapi jangan lebey lak..stakat nk soh tolong tengok boleh la..hohoho
tajuk tesis kawan2 aku pom boleh tahan best jugak la, paling aku suka tajuk tesis shie..PENDIDIKAN ANAK2..aku rasa tajuk tu sangat best..rugi aku xpilih tajuk tu dari awal lagi..hehehe..tajuk kawan hak lain pom best jugak. kebnyakanya amik tjuk TASAWUF..maklumlah amik usluluddin pani pakat nak jadi ahli sufi lako..terutama wanda..hak..hak.. (jgn marah wanda) hanya usik manja saje..:=)
kepada adikku tia jgn putus asa utuk buat kesimpulan tesis tu..bagi cadangan yang boleh diaplikasi oleh suma orang...selamat maju jaya
buat adik ku cak..teruskan usaha utuk siapkan bab 4 dan 5 percayalah ko dapat musyrif yang terbaik sekali..caiiiyoookkk..
adikku enti, harapnya sebelum antar kat ustaz semak ejaan tu betol2 jangan lak semak wak tu malam nanti sakit mata nak semak....


hasil nukilan,
yamas habib

No comments:

Post a Comment