WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Friday, April 1, 2011

Aku Nak cerita Jugak

salam hujung minggu untuk semua...

mingu ni agak sepi sebab makan sama2 tapi xcukup korum ada yang balik ke Bintang minggu ni..harap dia cepat2 la turun ke bumi semula...hahaha..aku sangat merindui kamu..sehari tidak bertemu bagikan setahun xbersua muka...koya...koya...hahahah
menu hari ni aku just makan sup..sempena kawan aku hak sore tu suka makan sup..haha
macam biasala pas makan tu, berbual2 pasal masa depan..al-maklum la besa2 belako dah tu gak...



bak kata kawan aku hak sorang tu fomular orang kawin ikut berat badan..sape yang lagi berat lagi cepat la dia kawin..kebetulan pula dia tu xbaper berat mana..nampaknya lambat lagi la dia nk kawen...hahahha entah betul-entah tidak...kebetulan tu ada la jugak...tapi ni bukan kepecayaan msykt melayu..yang sorang lagi ni pulak oyat kita kawin sebulan sorang...hahah tobak naka..senag nak meronda makan gulai bowoh kemoh...macam2 fomular...baca sudah tapi jgn pecaya lak...hak..hak..omong kosong saja

hari ahad ni ada test TASAWUF PERBANDINGAN...setabok xbaca lagi...
mgu ni jugak kena syafawi...ape pom buat yang terbaikkk

No comments:

Post a Comment