WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Sunday, April 3, 2011

Hatu mok limah kelik kapong


salam untuk semuA...

HATU MOK LIMOH KELIK KAPONG...aku xthu la bakpo cito ni soho sangat...sumo pakat duk ngajuk tredmark dalam cito bi..beci aku gak..aku xtengok pom cito ni..aku tengok meta jo pahtu takut eh nak kelih..suma jenis cito hatu aku xtengok..kot mimpi tengah malam...budok2 pom pakat panda blako ngjuk cito mok limoh ni...hak aku tahu la tredmark hak soho dalam cito ni gak
ce cerita
kita bako
pelawok2
keh..keh...keh

hmm..mace2 lagi la. xreti nk senarai banyok lajok..tapi hak tu la hak paling soho kali...aku tahu ni pom kes rama pakat duk ajuk..aku paka ajuk jo..hahaha..sape punya idea la buat cita ni...aku paling xsuka tengok cito hatu..kepercayaan karut..aku suka tengok cito nayu sebab xpayah nak baca subtitle...hahaha
kalu tgk cito nayu tgk pelakon dulu best ko x?

tapi baru2 ni aku layan gak cita nustan tajuk 3idiot..hmmm boleh kiro la cita tu xdok cintan cintung..blh amik pengajaran gop la..sapo hak xtengok lagi bules la tengok cito tu..BESTTTTTT sangat...

selamat menonton...

No comments:

Post a Comment