WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Saturday, April 23, 2011

Bermulanya Sebuah Perjuangan

Dimulakan dengan Bismillah dan Salam

Buat sahabat seperjuangan, esok bermulalah perjuangan kita setelah 14minggu belajar
hanya ada 2minggu sahaja untuk membuktikan sejauh mana kefahaman kita terhadap segala ilmu yang dicurahkan oleh para pensyarah...

kalu bukan melalui ujian kita xkan tahu sejauhmana kita memahami segala ilmu yang kita pelajari..
secara peribadi aku paling xsuka kepada peperiksaan..bagi aku peperiksaan itu sangat membebankan aku...(org lain jgn jadi macam aku...pemalas hahha)
tapi aku tetap harus kuatkan semangat untuk hadapi semua ini...



kalo nak ikutkan bukan banyak sangat pon kena baca...tapi perasaan mals tu sangat telah mengatasi segalanya...(xdok ubat doh la kalu malas so karo gak)....hahaha
tapi bila aku tengok suma orang duk study sapa xtubik bilik... aku pon rasa tercabar jugak...
walaupun aku rasa xleh nak challenge la top student kat sini....
ape pun aku akan cuba sedaya upaya untuk kekalkan result aku sem lepas...
(tapi xseberapa pom) hoho

dikesempatan yang ada ini aku ingin memohon seribu kemaafan kepada semua yang mengenali aku..terutaman sahabat2 seperjuangan usuluddin sem6...she, wanda, kai, deb, tia, cak, enti...dan ramai lagi yang xdapt di sebut disini..semoga kalian semua akan mencapai segala impian yang dihajati...aku akan sentiasa mendoakan kejayaan kita bersama...PEACE!!!
kepada pembaca blog ini..ampun dan maaf andainya coretan di dalam blog ini ada yang menguris hati kalian semua...

aku pun agak kesuntukan masa sekarang..sekadar itu sahaja yang mampu aku coretkan untuk kali ini...semoga bertemu di lain entri...
TIME 2 STUDY!!!

SELAMAT BERIMTIHAN..

THANKS 4 EVERTHING


No comments:

Post a Comment