WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Monday, April 4, 2011

CoReTan dihari lahirku



04 April 2011...
Hari ni genaplah umurku 24tahun...
tapi masih terasa sangat kerdilnya diri ini dibandingkan dengan umurku...
masih terlalu banyak perkara yang harus aku pelajari...perkara yang paling jauh dengan kita adalah masa yang berlalu...

terima kasih kepada ibu aku kerna telah melahirkan aku ke dunia ini...aku akan membalas segala jasa ibuku yang tak terhingga...
terima kasih kerana membesarkan aku menjadi insan berguna...

kepada sahabat yang memberi ucapan dan doa kepadaku semoga Allah mengabulkan doa kalian...
terima kasih kepada teman2 yang memberi ucapan hari lahir aku hari ni
kepda kawan yang belanja aku hari ni terima kasih banyak...
rasa sangat sedih bila sahabat terbaikku boleh lupa utuk wish my beday hari ni
tapi aku cuba memahaminya..mugkin dia sangt sibuk..
jangan pernah mengungkapkan janji kerna kita pasti akan diuji dengan kata2 janji itu...

sedikit rasa kekesalan juga kerana, orang yang aku harapkan memberi ucapan pertama dihari lahirku, menjadi orang yang kedua...tapi xpe la jadi orang kedua dah kira bagus la tu..thanks my belove sis...kamu telah menjadi akak aku yang terbaik...aku megharapkan hadiah dihari lahirku pada tahun ini tapi xkesampaian kena tunggu 2 bulan lagi..frusttt..;-(..aku cuba memahami
aku bersyukur kerna aku sentiasa mendapat hadiah dari mu...
jasamu akan aku kenang sampai bila2...
thanks kerana banyak bersabar dengan kerenah aku..,
aku akan cuba berubah menjadi adik yang baik..
aku akan sentiasa ada untuk mu dikala susah dan senang...



azam dihari lahirku tahun ini cuba menjadi yang terbaik...
bertekad untuk menjadi lebih dewasa...
ingin hidup berdikari..tanpa mengharapkan orang lain
cuba mencari..ape yang belum aku miliki..
belaja rajin2...kurangkan tidow
paling penting kurangkan merajuk...hahaha


adakah aku mampu untuk melakukan semua ini
tunggu dan lihat...huhuhu

HEPI BUFDAY TO U ASMAA' HUSSAIN...ALLAH SELAMATKAN KAMU..3X
MAY ALLAH BLESS U!!!

No comments:

Post a Comment