WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Wednesday, April 6, 2011

liku-liku kehidupan

Assalamualaikum...

alhamdulillah aku bersyukur kerana masih diberi kesempatan oleh Allah untuk update blog hari ini...
hari ini sedikit kekesalan dihati aku bila aku dah menghilangkan kepercayaan kawan aku terhadap aku...ianya bermula dari gurauan sahaja..tapi bila difikir-fikir aku rasa bersalah pulak...aku mohon maaf sangat..aku sering khilaf...
KERANA PULUT SANTAN BINASA KERANA MULUT BADAN BINASA
itulah satu ungkapan yang sesuai dengan situasi aku hari ni
aku akan cuba menjaga percakapan agar tiada insan yang akan terasa hati nanti
Link
*********
kesempatan yang ada ni aku nk ucapkan terima kasih kepda ustaz mmpm yang dah tolong bagi laman web untuk cari hadis..
laman web tu betul-betul boleh membantu aku untuk search hadis berkaitan tesis aku
kepada teman-teman yang xjumpa lagi hadis yang dicari..boleh la tera search kat link ni..
http://www.indoquran.com/
sama-sama kongsi ilmu
tanpa disangka, jika Allah ingin beri kesenangan hanya sekelip mata sahaja dan begitulah juga sebaliknya...

fikir dan renungkanlah...

luahan rasa,
As..Huss

No comments:

Post a Comment