WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Monday, April 18, 2011

balik kampong

salam..

setelah beberapa hari aku xupdate blog
aku balik kampong..almaklum kapong aku xdak line tenet
boring gler xleh bukak tenet
aku balik hari kamis lagi selepas selesai hantar tesis
harapnya tesis tu xdak maslah lah
mana2 sahabat yang xhantar tesis lagi..teruskan perjuangan anda
semoga Allah permudahkan segala urusan

balik kampung 4 hari rasa puas sangat walaupun agak boring sbb kakak yang aku sayangi tiada disisi..tiada teman untuk berkongsi cerita..
masa yang singkat itu aku abadikan sepenuhnya..
nak tahu aku kelik kapong wak gapo...makan, tdo, g derat...puas sangat...hahaha

satu petang aku g tengok orang igat ular besar..
seminggu dah orang duk usaha nk igat ular tu..xcekat buleh pom
ular tu patuk ore sapa mati...mukin tu ajal dia..
tok bomoh n bomba pakat berusaha tapi xberjaya lagi
xtahu la dan igat ko x
rama sangat org pakat g tgk..macam pesta lak

hari jumaat macam biasa aku g cuci mata kat munduk..
xdak menda pom nk beli..tapi kalo xg rasa pelik lak..hahah
akhirnya aku beli dah teddy lipan besar
puas hati..hhahaa



No comments:

Post a Comment