WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Wednesday, April 6, 2011

aku xpehe la..


Assalamuailkum..


hidup ni ada macam2 masaloh la..tension aku..
sari dua ni, sebo xkena..rasa sakit ati jo..
mungkin aku sedang diuji...
setiap ujian tu akan mematangkan lagi hidup aku
aku tiada tempat lagi untuk meluah rasa
semuanya sudah berubah xsupo dulu lagi..
kadang2 tu masa boleh mengubah seseorang
aku mesti faham betul2
dont tension2..
arrrrggghhh

suatu hari nati, suma akn kembali normal
aku harus bersabar
malam ni satu bebanan aku pikul seselai dah
aku siap print out dah suma tesis aku
harapnya xdok masalah la pani

After this, aku just fokus utuk hafalan je
cepatnya masa berlalu
tinggal semingu lagi masa untuk belajar..
aku arat aku bules tamatkan suma maslah ni dgn baik
jgn emosi


mata xngtuk lagi..tapi jam lewat dah ni kena tido jugak la..esok ada kels pulok kol9 a.m

SELAMAT MALAM DUNIA

No comments:

Post a Comment