WELCOME to my blog...:-)

This blog is merely expressions of faith alone ...thanks, to all my friends continue to support this blog...

Monday, April 25, 2011

Kebetulan...

salam

walaupun agak sibuk utuk study final aku cuba jugak luang masa sikit utuk update blog
bagi aku...walaupun aku sibuk macam mana pun aku xkan abaikan perkara yang aku minat
ketengan fikiran tu very important...

semalam aku ada buka laman sosial baru...ala2 fesbuk jugak la
tapi fesbuk islamic sikit
fren pom xramai lagi hak add...sbb xaktif mana...sedak main fesbuk lagi

dalam fren aku tu ada la sorang tu...aku saje je try chat ngn dia kat fesbuk tu..
mulanya dia jual mahal jugak...kononya xse berkenalan ngn aku
aku pun oyt kalu xse kenalan xpo la...sori mengangu
pas tu dia terus bagi respon ajak kenalan....

aku oyt xleh nk chat lama sbb kena study utuk final esok..
dia tny aku blja mana...aku oyt blja kat ganu..
secara otomatik dia kata blja kat udm ke?
satu tekaan yang betul....
nak kata kat teganu ni ada udm je...xjugak ada UMT...UITM pon ada


than aku suh teka lak skarng di aku sem bape
dengn betul jugak dia teka sem 6
bagi aku xpe lagi...kebetulan kot dia nak teka tu betul

aku makin xpuas hati...
aku suh lak teka aku amik kos ape...
dengan xpikir pnjang di kata kos usuluddin
ternganga jugak aku tengok jwapan dia tu
very imposible
aku mula terpikir mana dia blh tahu pasal aku ni...
hmmmmmm.....hairan bin ajaib

aku suh lak dia teka aku ni anak ke bape???
akhirnya....dia tewas jugak....hehehe
6kali dia teka suma salah...jawan yang ketujuh baru betol
sebb aku anak ke7...hohoho

bila aku tanya dia gano blh teka yang atas tu suma betol
dia just jawab sebb dah terfikir benda tu?
very simple answer!!!

asalnya aku xbape nak caye jugk kot la dia ada skodeng aku kat mana2
rusim jugak...hahaha
tapi bila dia teka aku anak ke bape tu salah, aku pecaya la dia memng betol2 teka je
kebetulan nak betol...

ITULAH DIKATAKAN KEBETULAN NAK KENA

**********

kalo jawap solan exam hak obketif pon g2 jugak..
hentam je kalo nk betul2 jugk
tapi kalo salah...terima lah nasib badan
jangan amalkan sangat amalan teka meneka ni
kalo teka betul nasib baik la...hehhe rezeki la tuh


No comments:

Post a Comment